Technical Support Engineer Ms Office 365

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
500 nghìn/tuần
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft 365?
We&039;re seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you&039;ll leverage your expertise in M365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
Microsoft 365 (M365) is a cloud- based suite of productivity and collaboration tools that empowers businesses of all sizes to achieve more. It includes familiar applications like Word, Excel, PowerPoint, and Outlook, along with innovative services like OneDrive for cloud storage and Teams for communication and teamwork.
You will:
• Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
• Follows processes provided by the business.
• Attends readiness training and non- technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.

Yêu cầu công việc

• Proficient in English (4 skills)
• Strong customer service experience with at least one year of practice
• Available to work for night shifts (around 10:00 PM- 7:00 AM, 5 shifts per week)

Quyền lợi

• 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
• Full working equipment will be provided
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
• Salary at 100% during the probationary period
• Competitive salary depending on experience
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• Annual Health Checkup
• Training will be offered

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-19 22:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Engineer Ms Office 365 - Mã tin đăng: 4496089. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây