Technical Support Representative

PAYRETO SERVICES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

A Technical Support Associate/Representative – Payments Services Operations (PSOps) executes the work procedures in supporting the technical needs and providing solutions to Payreto’s clients and their customers. He/She works directly with clients in implementing their processes, or with the Technical Support Specialists – PSOps in carrying out Payreto processes in supporting various clients and their customers.

WHAT WILL YOU DO?

Respond to and resolve Level 1 technical questions from International clients and their customers via phone, e- mail, or chat. Level 1 Support involves the execution of standard or simple tasks, typically predefined. These may involve, but are not limited to, the following:
• Merchant Onboarding
• API Integration and API Support
• Coordinate all inbound customer requests to other internal departments, technology partners, or 3rd party vendors.
• System Integration
• Reports – data extraction, reports generation (based on preset configurations)
• Ensures a high quality of service delivery as the face of Payreto to its clients and customers.
• Pre- defined system configurations
• User administration – adding, and removing users. resetting access.
• Continually develop expertise for all Payreto applications, and partner technologies (e.g. PSP gateways) supported.
• Merchant onboarding
• System Integration
• Document the case and the issues within the ticketing system used (or any internal documentation system).
• API Support
• Manual transactions entry – refund, reversal, rebill, capture, and chargeback.
Other Tasks:
● Perform other official work as instructed by the immediate supervisor/manager.
● Recommend and proactively implement opportunities for increased departmental efficiency
● Extend work hours when needed.

Yêu cầu công việc

WHAT SHOULD YOU HAVE?

● Must be quality conscious.
● Above average written and verbal communication skills
● At least one (1) year of experience in back- office document processing operations related to applications for e wallets, loans, or insurance.
● Process- oriented.
● OR at least two (2) years’ BPO inbound voice/email/chat experience in handling international accounts in customer service.
● Highly analytical
● Knowledge of programming languages is preferred but not required.
● Good to Excellent in using MS Excel, Word, Google Sheets, etc... (VLOOKUP, Pivot, and advanced Excel formulas)
● Ability to provide correct decisions based on rules and policies.
● Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, Business Administration, Finance, or any equivalent degree.
● Keen to details
● Must have average logical and verbal reasoning.
Others:
● Must be amenable to night shift, shifting schedule, and work on weekends and/or holidays

Quyền lợi

●Hybrid setup●Working time (From 2PM – 11PM Viet time)
●Salary competative●Have a chance to go oversea 1 month for training

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-26 11:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Representative - Mã tin đăng: 4510859. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PAYRETO SERVICES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây