Technical Support Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN SYNODUS
Mức lương
17 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Technical Support:

Support users who have sent their tokens to the wrong place by verifying their identity and preventing potential scams.
Make corrections or adjustments to the platform as needed,
Assist users with basic technical questions and issues.

Training and knowledge development:

Apply the knowledge gained from training to provide accurate an effective support.
Participate in training sessions conducted by Benny to understand the specific technical requirements and support procedures.

Project Involvement:

Engage with the projects on the platform, which are currently limited in number but expects to grow in the coming year.

Yêu cầu công việc

Basic Coding Knowledge:

Understanding of coding logic and principles
Capacity to troubleshoot and resolve basic technical issues.
Ability to follow and apply technical support or customer service in a technical field.

Technical Support Proficiency:

Basic experience in providing technical support or customer service in a technical field
Capability to troubleshoot and resolve basic technical issues.

Attention to detail:

Ensure accuracy in identity verification and issue resolution to prevent user errors and scams.
Record and report any discrepancies or issues encountered during support tasks..

Communication Skills:

Ability to document support procedures and user issues clearly.
Good and written communication skills to effectively interact with users and team members.

Project Involvement:

Đeicate approximately 20% of their time to active project support, due to the current low volume of projects.
Engage with the projects on the platform, which are currently limited in number but expects to grow in the coming year.

Preferred Experience:

Those with a general knowledge of coding and a willingness to learn and adapt to new technical requirements
Junior developers or individuals starting their careers in coding and technical support.

Training and Onboarding

Record training sessions (with permission) to refer back to them for clarìication and guidance,
Attend initial and ongoing training sessions with CEO.
Actively participate in discussions and practical exercises during training to fully understand to support needs and procedures

Quyền lợi

Friendly, innovative, and supportive environment
Close collaboration with leading projects in the space and huge demand projects
Self- management is appreciated
Flexible working time: 8:00- 16:00, 16:00- 24:00, 0:00- 8:00 (From Monday to Sunday)
An opportunity to leverage bleeding- edge technology and industry- leading development practices
Psychological safety; Your ideas are always welcomed
Free dress code- Your choice to be confident and comfortable
BIC Health Insurance package.
13th month salary, annual heath check, insurance under Vietnamese Labor Law, monthly teambuilding
Flat structure
Attractive salary and package (Negotiate)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 01:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Specialist - Mã tin đăng: 4567791. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 9 Ngõ 4 Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây