Technical Support Specialist

STANLEY BLACK & DECKER VIETNAM
Mức lương
17 - 27 triệu
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Job:As we press ahead into the 2020s, our Operating Model sustain our competitive advantage through an ever- changing and increasingly volatile external environment – allowing us to compete and win in the 2020s and beyond.Specifically, Vietnam presents tremendous opportunity for accelerated growth with multidimensional innovation – from product and process innovation to new go- to- market models. We are looking for the most creative, driven minds to help us disrupt the industry and accelerate hypergrowth.As a Technical Support Specialist, you’ll be part of our Tools & Outdoor Commercial team. Your working hours will be 5 days/40 hours/week.
You’ll get to:- Responsible for product technical support and service of the Vietnam market.- Provide product selection, troubleshooting and servicing, technical support, and product training to customers and resellers located in Vietnam. Travel to customer with sale team is required.- Collect customer demands, assist sales team in project progress tracking.- Interact with internal and external customers on- site to provide best in class service and customers satisfaction. Teach and Hands on products is required.- Communicate effectively with customers to promote products, know about the product issue and explain procedures, feedback and resolve customers complaints.- Work with sale team and marketing team to edit product technical documents, develop training plans or key customers base on the need of product.- Other tasks from Managers.

Yêu cầu công việc

The Person:
You love to learn and grow and be acknowledged for your valuable contributions. You’re not intimidated by innovation. Wouldn’t it be great if you could do your job and do a world of good? In fact, you embrace it. You also have:
Education: Bachelor’s degree in technical or related field. Engineering degree would be a plus.
Experiences:
- Minimum 5 years as the same position in similar industry (Tools industry).
- Experience in similar technical support or technical sales role.
Skills / Personalities:
- The ability of understanding the need of the customers, establish confidence toward our products.
- Strong awareness of Code of Conduct
- Good interpersonal skills.
- Strong English skills and effective communication skills in Vietnamese.
Other requirements:
- Willingness to travel frequently (both domestically and internationally) for at least six months a year.
- Driving licenses is a must as the incumbent will drive the company’s product demo van.

Quyền lợi

Experience an awesome place to work, where we have mutual respect and a great appreciation for diversity, equity, and inclusion.
Be part of our global company with 20+ brands to grow and develop your skills along multiple career paths.
Have access to a wealth of learning resources, including our Lean Academy, Coursera® and online university.
Help us continue to make positive changes locally and globally through volunteerism, giving back and sustainable business

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-11 01:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Specialist - Mã tin đăng: 5263471. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

STANLEY BLACK & DECKER VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Technical support specialist tại tỉnh/thành