Technology Service Manager

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Maintain a comprehensive inventory of hardware and software licenses, updating records as changes occur.
Follow up with the property IT team and product vendors/suppliers to ensure timely resolution of technical issues.
Provide first- level support for hardware and software- related issues for operational users. Attend to IT support calls, logging each call individually with detailed descriptions.
Identify training and educational needs for each user group and develop continuous improvement processes.
Remain aware of the IT operational budget and ensure IT expenses are managed within budget limits. Maximize the use of available resources to reduce costs.
Manage the entry, tracking, and resolution of all incoming support requests. Prioritize support calls and assign tasks to appropriate resources accordingly.
Attend courses and IT seminars to stay updated on systems in use within the hotel, as well as general advancements in Information Technology.
Administer the overall information technology infrastructure of the company. Responsible for resolving hardware and software issues and coordinating with IT teams and product vendors to escalate unresolved matters.
Responsible for effective service management while delivering and supporting IT services aligned with the business requirements of the hotel, while ensuring Service Level Agreements (SLAs) meet corporate standards.
Identify and schedule project deliverables, milestones, and tasks. Develop and maintain technical and project documentation. Coordinate resources and personnel for various assigned projects, recording and reporting activities to management.
Collaborate with users and the support team to enforce the Service Level Management (SLM) process, ensuring SLAs, underpinning Operational Level Agreements (OLAs), and vendor contracts are met. Ensure that any adverse impact on service quality is minimized.

Yêu cầu công việc

Basic Qualifications

Experience with network monitoring tools and remote desktop support tools.
Certification in Microsoft Professional Courses or other recognized IT certifications.
At least 1 year of experience in a similar position
Demonstrated ability in the management, development, or application of information technology.
Previous experience in the hospitality industry.
Good working knowledge of the Microsoft Office Suite. Familiarity with other office automation packages is preferable.
Practical knowledge of Microsoft desktop and network operating systems, antivirus solutions, and email/internet systems.

Preferable Qualifications:

Results- oriented, energetic, and self- motivated.
Previous experience in the casino industry.
Sound understanding of technology hardware and networking platforms, including servers, workstations, portable devices, telephony systems, switches, firewalls, routers, and other hardware components.
Excellent leadership and teamwork skills.
Working knowledge of hotel Property Management Systems, including system setup, project management, configuration, installation, and system cutovers.

Quyền lợi

Employee Shuttle Service
Uniform
Insurance
Annual Leave
Meal
Training & Development
Health checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-11 13:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/08/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technology Service Manager - Mã tin đăng: 5161677. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Technology service tại tỉnh/thành