THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responding within agreed time limits to call- outs;
Setting up new users&039; accounts and profiles and dealing with password issues;
Following diagrams and written instructions to repair a fault or set up a system;
Testing and evaluating new technology;
Rapidly establishing a good working relationship with customers and other IT team;
Troubleshooting system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults;
Replacing parts as required;
Any other duties consistent with the job as directed by management
Talking staff/clients through a series of actions, either face to face or over the telephone to help set up systems or resolve issues;
Installing and configuring computer hardware operating systems and applications;
Conducting electrical safety checks on computer equipment.
Ensuring compliance with health and safety legislation
Prioritizing and managing many open cases at one time;
Supporting the roll- out of new applications;
Providing support, including procedural documentation and relevant reports;
Monitoring and maintaining computer systems and networks;
Working continuously on a task until completion (or referral to tier 2 support, if appropriate);
Perform daily checklist and report to relevant IT team/vendors if there is any issue

Yêu cầu công việc

Sound English communication skills in written and oral forms.
Good working knowledge of MS Office Suite. Familiarity with other office automation packages is preferable
Possess working knowledge of Microsoft Desktop and Network Operating Systems, Antivirus and E- Mail/Internet systems.
Previous working experience in a LAN/WAN environment as Helpdesk IT/ Technician IT at least 6 month.

Preferable Qualifications:

Experience in the use of network monitoring tools, remote desktop tools
Certification on Microsoft Professional Courses and other IT Certifications
Possess working knowledge of Microsoft Desktop and Network Operating Systems, Antivirus and E- Mail/Internet systems.
Previous working experience in Hospitality Industry
Results oriented, high energy, self- motivated
Excellent leadership skills and teamwork skills
Sound English communication skills in written and oral forms

Quyền lợi

Meal
Employee Shuttle Service
Training & Development
Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:57:11

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4091073. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây