Tester (Manual/ Automation) (Life Insurance Project)

TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose
The Service Incident Manager is responsible for managing End- to- End incident handling, from activating incident response team following to process to communicating; managing every stakeholders and reporting.
Key Accountabilities (1)
• Drive efforts for ongoing improvement by conducting post- incident reviews and applying insights gained to enhance the effectiveness and efficiency of the incident management process. They analyze incident trends, identify areas for improvement, and implement changes to prevent similar incidents from occurring in the future.
• Monitor the workload of the incident response team for smooth operations during the incident management process.
• Report periodically to the Director of Infrastructure Services Excellent Center.
• Allocate resources, including personnel, tools, and infrastructure, to promptly address incidents and ensure effective resource utilization.
• Ensure comprehensive documentation of incident details, response actions, and outcomes, recognizing their importance for analysis, compliance, and future improvement efforts.
• Lead the investigation of incidents to determine their root causes and underlying issues. They oversee the implementation of corrective and preventive measures to address root causes and prevent recurrence of incidents in the future.
• Collaborate with the appropriate departments to deeply understand the TCB eco- system, as a basis for the efficiency incident handling.
• Facilitate decision- making processes, guiding teams in identifying and implementing effective solutions to resolve incidents promptly.
• Provide strategic leadership and meticulous oversight of the incident management process.
• Coordinate with related teams involved in incident response and delegate tasks to specific team members, including technical support teams, IT operations teams, and external vendors. They facilitate communication between stakeholders, provide regular updates on the status of incidents, and manage expectations regarding resolution timelines.
Key Accountabilities (2)
• Identify risks and coordinate with relevant units to propose methods to measure and minimize risks in the incident management.
• Ensure that team members fulfill their commitments on service quality and comply with the Bank&039;s regulations and policies.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-12 10:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Tester (Manual/ Automation) (Life Insurance Project) - Mã tin đăng: 5210669. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TECHCOMBANK

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 191 Bà Triệu, Hai Ba Trung, Ha Noi

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job