Thư Ký Giám Đốc Vùng - Hcm

CÔNG TY TNHH MM MEGA MARKET VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Responsible for providing secretarial, administrative supports and assisting in business to the Head of Regional Operations (HoRO)
* ROLES
- Perform other admin and secretarial tasks of the HoRO’s Office upon the request of the HoRO.
- Collect and summarize reports on sales/proft/cost/stock,... when requested
- Ensure the HoRO’s personal needs related to work: paperwork, invoices, businesstrip...
- Support and coordinate with the department’s colleagues to ensure an effective and smooth operations department.
* KEY RESULT AREAS
- Business Assistant
- Make business report:
+ Understand and check the correct information of reports
+ Analyze and highlight the key business issue basing on priority
+ Collect and classify the reports from stores and other departments/functions
- Arrange visa travel (both local and overseas) booking, notarization, legalization, etc. for the HoRO when requested.
- Maintain proper filing of all documents daily both in hard copies and scanned copies.
- Contact with Industry &Trade Dept. bi weekly to submit promotion scheme announcement
- Participate actively in key Commercial Actions/Events.
- Arrange refreshments for visitors when meeting with the HoRO.
- Prepare business presentation (power point)
- Contact and negotiate with Trade promotion agency to submit program related to big- bang promotions to get their approval
- Set the agenda and join in meetings to take notes of key topics & decisions
- Take phone messages when the HoRO is absent or in meeting
- Type correspondence, reports, contracts, faxes of the HoRO.
- Coordinate/communicate between Operation department and to other departments
- Contact with purchasing Dept to work with Financial Dept- gov. authority and submit price registration once changing (anytime)
- Hotel and air tickets booking for the HoRO.

Yêu cầu công việc

- Personal quality such as maturity, integrity, decent, high level of accuracy, strong in organizing works and time management, commitment and reliable.
- Bachelor degree or equivalent qualifications.
- Excellent communication and negotiation skills
- Excellent skills for MS office software and typing skills.
- Hard working, open minded; target and result driven

Quyền lợi

Thưởng Tháng 13 Thưởng KPI lên đến 2 tháng lương Bảo hiểm sức khỏe toàn diện

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:03:26

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Thư Ký Giám Đốc Vùng - Hcm - Mã tin đăng: 3989180. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lô B, Khu Đô thị mới An Phú – An Khánh, Phường An Phú, Quận 2, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây