Training Manager Call Center

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
40 - 60 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 9, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Essential Functions/Core Responsibilities
- Cultivate a close working relationship with Training Manager(s), Training department personnel, Operations, and other Concentrix managers, supervisors and consultants
- Coordinate with the Quality Supervisor and Operations on consistency issues
- Create and maintain consultant training schedule
- Develop a department of well- trained, competent professionals who continuously improve the organization and themselves
- Conduct Train- the- Trainer sessions
- Conduct quarterly one- on- ones with Trainers
- Coordinate the maintenance and development of training workbooks and other training tools used by the Training organization

Yêu cầu công việc

- Ability to foster a sense of professionalism and relationship building for self and team
- Strong communication skills, both written and verbal
- Significant and proven experience of working at a Senior Supervisory level ideally within a training environment
- Occasional travel
- Self- starter, sense of urgency, and works well under pressure
- Bachelor&039;s Degree in related field from a four- year college or university with two to four years of relevant experience preferred
- Ability to work a flexible schedule
- Ability to mentor, coach and provide direction to a team of employees
- Proficient in Microsoft Office
- Ability to lead team in multi- tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverable
- Strong attention to detail
* Career Framework Role
- Receives assignments in tasks oriented terms and supervises subordinates to set priorities and complete assignments. Coordinates and supervises the daily activities of business or technical support or production team members. In charge of handling single and medium- sized line of business. Decisions are guided by policies, procedures and business plan; receives guidance and oversight from manager. Drives direct reports to achieve set metrics and business goals thru coaching, mentoring and providing regular feedback. Typically does not spend more than 20% of time performing the work supervised. Handles escalated issues. Supervises non- exempt employees who generally perform either a single task or multiple, but closely related tasks.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-30 13:55:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Training Manager Call Center - Mã tin đăng: 3969466. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây