Transfer Pricing Assistant Manager - HCM Office

GRANT THORNTON (VIETNAM) LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Grant Thornton (Vietnam) Limited is an independent member firm of Grant Thornton International. We are a leading professional services organisation in Vietnam providing Audit, Tax, Advisory and Business Process Solution services. We have a professional team of 13 partners and more than 380 professional staffs in offices located in Ho Chi Minh City and Hanoi.
We are looking for qualified candidates to fill in positions of Transfer Pricing (“TP”) Assistant Manager supporting our Tax Services of Ho Chi Minh City office. General tasks and required qualifications for these positions are as follows:
Essential Duties and Responsibilities
Transfer Pricing Practice:
• Support in developing TP Team in HCM in terms of human resource, technical ability, developing standard operational procedures for TP engagements.
• Provide periodically technical updates and training on international TP practices and local regulations; and
• Oversee daily operation of Transfer Pricing team and work with junior levels under assigned projects;
• Manage & support Transfer Pricing Team in HCMC Office to complete the on- going TP engagements to be assigned by Partner and Director from time to time;
Business Development for TP practice:
• Participate in business development activities and contributes to sales pitches, for own team as well as the wider firm;
• Build an understanding of the potential for selling into clients;
• Demonstrate an understanding of the firm&039;s services, deliverables and capabilities specifically on TP Practice and takes an active role in cross selling;
• Build a rapport with the individual client and develops a clear and detailed understanding of the business and client expectations; and
• Meet clients’ expectations, keeping them up to date with progress and engenders trust and respect.

Quyền lợi

Training Opportunities
Annual Company Trip, Team Building Activities...
Voluntary Health Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-05 04:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Transfer Pricing Assistant Manager - HCM Office - Mã tin đăng: 5311573. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GRANT THORNTON (VIETNAM) LIMITED

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Transfer pricing tại tỉnh/thành