Trợ Lý Trưởng Bộ Phận Lễ Tân

CÔNG TY TNHH VẬT TƯ THIẾT BỊ TUẤN LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Coordinate the Front Office Manager

Coordinate the preparation for welcoming VIP guests and groups.
Perform supervision of the lobby department&039;s operations in the hotel, ensuring that work positions adhere to procedures and are efficient.
Personally inspect the preparation and setup of rooms for VIP guests.
Check and ensure that all letters, parcels, messages, etc., are promptly delivered to guests.
Personally welcome and accommodate VIP guests and groups staying at the hotel according to appropriate protocols.
Check the list of VIP rooms and group arrivals for the day.

Resolve customer requests and complaints

Promptly report incidents beyond authority or ability to resolve to superiors.
Record the content of requests and complaints that occur during working shifts in the logbook.
Receive customer requests and complaints and coordinate with relevant departments to promptly respond and resolve them to ensure customer satisfaction.

Inspect the operations of various areas within the hotel

During your shift, perform inspections of the various areas within the hotel, such as meeting rooms, restaurants, bars, swimming pools, IT rooms, hallways, etc.
Ensure that the areas are opened and closed according to the prescribed schedule.
This is to promptly identify any issues that may arise and take swift action to address them.

Provide guidance and training to staff

Directly or instructively provide job training and guidance to new hotel staff members.
Participate in assigned training courses to enhance the skills and knowledge of hotel staff.

Other tasks

Prepare work reports according to regulations and attend all relevant meetings.
Participate in training courses to enhance professional skills when provided with opportunities by the hotel.
Hold shift handover meetings with other shift managers before and after each shift to discuss any specific issues that occurred during the shift.
Regularly coordinate with relevant departments to conduct a comprehensive inspection of the entire hotel, particularly issues related to the electrical system, machinery, and equipment.
Perform other tasks as requested by superiors
Encourage customers to provide feedback on the quality of hotel services, paying attention to specific comments and opinions for verification and appropriate adjustments.

Yêu cầu công việc

- Có tối thiểu 2 năm làm việc ở vị trí tương đương tại các khách sạn 4 sao trở lên,
- Có kỹ năng tổ chức, kỹ năng lập kế hoạch
- Có khả năng giao tiếp, thuyết trình
- Nam / nữ tuổi từ 28 đến 45, hình thức ưa nhìn
- Giao tiếp tiếng anh tốt ( biết thêm một ngoại ngữ khác là một lợi thế, gồm: tiếng Nhật, Hàn, Pháp, Trung...)
- Sử dụng thành thạo máy tính, word, excel
- Nhiệt tình, chịu khó, có tâm với nghề.

Quyền lợi

Đồng phục
Thưởng phí dịch vụ, incentive, kpi, lễ, tết,...
Phụ cấp
Tháng lương thứ 13
Du lịch
Bảo hiểm theo quy định

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-11-30 02:20:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trợ Lý Trưởng Bộ Phận Lễ Tân - Mã tin đăng: 3893453. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: 33 Đường Thành, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây