Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng Tiếng Nhật (Quận 11)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
30 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 11, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Keep management informed on issues and problems
- Ensure agent adherence to policies for attendance, established procedures etc.
- Monitor queue and track inbound calls. Keep agents aware of inbound calls, calls waiting, abandonment rate, etc.
- Work with management on refining and scheduling appropriate training sessions
- Produce a quarterly Strategy Presentation outlining your team’s performance, growth and recommendations for additional growth and improvement
- Motivate and encourage agents through positive communication and feedback
- Manage by walking around. Be visible to answer questions.
- Keep staff motivated and engaged
- Administer training programs for existing staff when needed
- Develop short training documents that support call center operations
- Devise and/or recommend ways to optimize procedures
- Analysis of trends, emerging issues and factors affecting subsidiary performance
- Create a detailed plan of the way in which you plan to impact your team’s day- by- day performance
- Develop contests, awards and themes that increase agents’ loyalty and focus.
- Good presentation skills
- Prepare monthly/annual results and performance reports
- Answer questions from staff and provide guidance and feedback
- Help team members reach their highest potential through effective one on one coaching and group training

Yêu cầu công việc

- Experience in a high- growth organization strongly preferred.
- N2 holder, excellent Japanese communication skills (Speaking, Listening, Reading and Writing)
- Experience in Customer Service roles or any relevant roles is an advantage.
- 2 years minimum supervising/leading a team.
- Working 5 days, 2 days off per week (depend on the Ops schedule)
- University/Colleges required.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-01 23:57:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng Tiếng Nhật (Quận 11) - Mã tin đăng: 3967402. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây