Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng & Bán Hàng Đa Kênh

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Văn Giang, Hưng Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Service activities:Issue CS management standard of AVN be applied properly by CS staffMonitor money, promotional goods, promotion gift to make sure they are used properly and for right purposes.Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.Oversee the resolution of any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.Resolve customers’ complaints and follow up until the case is closeMonitor all kinds of CS section’s reports.Identified & timely report to managers about cashier complain caseMake sure money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift are used properly and for right purposes.Directly resolve/ support subordinates to resolve any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.2. Online sales & management:To manage group to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of workTo ensure all customers’ inquiries from various touch points (hotline, email, fanpage comment & message) are handled on time with appropriate manner.Oversee the resolution of any arising issues orders, system, appManage operation flow well for all team , include Picker, Delivery staff, ...Follow key performance indicators (Sales revenue, number of Orders, % cancellation before & after handover to delivery).Follow up and take actions to achieve target sale3. Manpower managementPlan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.Ensure sufficient Customer Service manpower during business in ad- hoc situations.Ensure General Staff’s attendance and attire.Be responsible for General Staff’s performance.Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.Regularly train and motivate subordinates in daily works.Identify potential staff for succession planning purposes.Build and promote teamwork spirit.4. Rules and RegulationsFollow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.5. Other dutiesSupport other departments as necessary.Other tasks or responsibilities as assigned by Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu ứng viên

Minimum 1 year related experience is required
College degree.

Kỹ năng ưu tiên

Be able to work at shift & on Public holidays.
Have a polite and friendly attitude.
Good communication, problem solving and leadership skill.
Have customer service mindset.
Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.
Fluent English speaking & writing is a plus.
Teamwork skill: Actively promote team work.

Quyền lợi

Monthly bonus based on revenue13th month bonus & MBOHealth care insuranceFull salary social insuranceParticipate in senior management training programsAnnual promotion basic

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-23 19:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Văn Giang, Hưng Yên
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng & Bán Hàng Đa Kênh - Mã tin đăng: 5348919. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm dịch vụ khách hàng

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây