Trưởng Phòng Chất Lượng (QA Manager)

CÔNG TY CỔ PHẦN DONGWHA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thái Nguyên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

1 Objectives
Establishes and maintains set requirements for quality improvement. Minium internal defect rate & increase customer confidence and a company&039;s credibility.
Improving work processes and efficiency, and it enables a company to better compete with others.
2 Responsibilities
Managing team KPIs (downgrade, F- cost, NCR) and operating the QA department.
Customer complaint visiting & solving regarding issues, quality analysis, making CCR and preventive action report.
Set up specific quality requirements (EN standard / JIS / ISO) and distribute them to QA staff for inspection purposes.
Communicate, and exchange information with departments in the company, and handle and resolve internal requests.
Maintain the company&039;s quality management system according to standards CARB EPA, TCVN, JIS, FSC.
Do internal audit plan & external audit plan regarding certificate & customer requirement.
Training staff to understand the input and output quality control process. The object for new employees & yearly plan training.
Managing FGs stock and assigning goods quantity to sales stock
Plan activities for the Week/Month/Yearly and arrange for QA Team.
Cooperation with related team (Sales, Production, Raw material) to make sure documentation & quality management system requirement.
Control and ensure the quality of products for the whole factory.
Quality report Weekly/Monthly/Yearly to related departments & General manager.
Ensure QC staffs complete the daily quality inspection task to meet the production schedule.
Co- work with R&D global team & production team to develop new products.
3 Other responsibilities shall be followed to assignment by GD.

Yêu cầu công việc

7 Ability to work under pressure.
2 At least 5 years’ experience in the position of Manager of Quality Management Department. Experience in the wood industry is an advantage.
3 Proficiency in MS Office, Proficiency in English (4 skills).
1 Bachelor&039;s Degree from University or higher.
5 Leadership ability, good communication skills.
4 Knowledge about SAP, WMS, smart work factory system is preferred.
6 Have experience dealing with customers.

Quyền lợi

6 An open English working environment & opportunities for promotion, career development, and mentorship
5 Subvention for lunch, travel, telephone, business trip ...
2 Competitive salary based on performance
3 13th payment, performance bonus, monthly incentive
7 Training courses in Binh Phuoc and Korean (if have)
4 SHUI ( according to Vietnam labour law) + Healthcare and accident insurance 24/7
8 Dynamic, fast- paced, professional, fun and exciting start- up work environment.
1 Working time 44hrs/ week (flexible Saturday morning)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-05 16:05:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Chất Lượng (QA Manager) - Mã tin đăng: 3996843. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng phòng chất lượng

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lô CN1, CN2, CN3, CN4 - Khu công nghiệp Sông Công II, Xã Tân Quang, Thành phố Sông Công, Tỉnh Thái Nguyên, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây