Trưởng Phòng Kinh Doanh

CÔNG TY TNHH TP-LINK TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Mức lương
25 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Sales Manager SOHO (Small Office/Home Office)
Location: Ha Noi, Ho Chi Minh City
Job Description:
We are currently seeking a Sales Manager SOHO with a focus on Ha Noi, Ho Chi Minh City, and Western Vietnam. This role demands an individual with robust account management skills, expertise in sales development, and proficiency in inventory management. If you have a background in distribution companies or have worked as an agent for networking devices, possess knowledge of Wi- Fi products, IT equipment, and Camera business, along with decent communication skills in English or Chinese, we invite you to be part of our team.
Responsibilities:
Account Management:
Maintain account spending within target limits.
Manage display share at assigned accounts.
Monitor sell- out performance to contribute to the product line.
Effectively manage sales turnover and drive growth in assigned accounts.
Ensure overall customer profitability aligns with company objectives.
Sales Opportunity Development:
Develop Joint Business Plans with customers to increase sales.
Collaborate with Product Managers and the Marketing team to plan and execute strategies.
Identify opportunities through competitor and market analysis.
Increase the company&039;s product presence in the customer&039;s portfolio.
Conduct market visits to evaluate the situation and provide feedback to the team.
Discover potential through the development of new services or products.
Account Stock Management:
Coordinate with the Service team to support the warranty process for retailers.
Manage orders, deliveries, and ensure timely fulfillment.
Base on customers&039; target plan and historical performance data to forecast accurately.
Responsible for maintaining healthy inventory levels at customer warehouses.
Customer Care:
Provide prompt feedback and resolution to customer concerns.
Conduct customer evaluations and reviews.
Maintain regular contact with customers, building and leveraging relationships.
Other Tasks:
Perform other tasks as assigned by the Line Manager.
Requirements:
• Experience with CCTV channels is a plus.
• Diploma or higher education degree.
• Proficiency in English or Chinese communication is preferred. Basic English communication skill.
• Basic knowledge of Wi- Fi products, IT equipment, or Cameras is required.
• Experience working with distributors or agents for networking devices is preferred.
Benefits:
• Comprehensive Bao Viet Insurance package.
• Monthly bonus, quarterly bonus.
• Competitive salary.
• Quarterly team dinners.
• Full salary Social Insurance.
• Monday to Friday work schedule
• Best staff of the quarter award.
• Yearly bonuses.
If you meet the above qualifications and are eager to contribute to a dynamic team, please submit your application. We offer competitive compensation and growth opportunities for the right candidate.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 23:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Kinh Doanh - Mã tin đăng: 4747238. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Phòng 12A-15 Toà nhà Vincom, Số 45A Lý Tự Trọng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây