User Growth Specialist

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 9, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

User Growth Specialist II will responsible for developing and executing our growth strategy, encompassing both customer acquisition and retention marketing, customer lifetime cycle, customer lifetime value as well as manage cashflow of the running project.
Campaign Planning & Execution

Support planning and execute user growth / promotion campaigns across multiple channels (digital, offline, social media, app push).
Conduct A/B testing, optimize creatives, content, and distribution channels to maximize acquisition & retention results.
Collaborate with Marketing (brand) and Product/Operation teams to ensure campaign execution.

CRM Operation & Optimization

Set up trigger- based communications to improve retention, frequency, and CLV.
Manage and execute CRM campaigns via email, SMS, push notification, in- app messages.
Monitor effectiveness of loyalty/SkyPoint programs and propose improvements.
Build and maintain customer journey flows (onboarding, activation, reactivation, churn prevention).

Reporting & Analysis

Provide insights and data to support Growth Manager in long- term strategy building.
Analyze conversion funnels, churn rate, cohorts to generate actionable insights.
Track and report campaign performance based on KPIs: CAC, CPI, Retention, DAU/MAU, LTV.

Other tasks assigned by the BOM.

Yêu cầu công việc

Education & Work Experience

Experience with CRM & automation platforms (MoEngage, Braze, HubSpot, Salesforce, etc.) is preferred.
1–3 years of experience in Digital Marketing / Growth Marketing / CRM / Performance Marketing.
BA/BS degree in Marketing, Business, Communications, or related fields.

Skills & Personal Attributes

A hunger to learn and ability to flourish in a dynamic, high- growth, entrepreneurial environment.
Entrepreneurial, self- starter with hands- on approach.
Excellent communication skills, both verbal and written
Comfortable with data, analytics, CRM and loyalty programs coupled with creativity and a passion for branding.
Detail- oriented with the ability to manage projects from inception through execution.

BENEFITS:

Comprehensive health and accident insurance.
Probation period salary is 100% of the official salary.
Provision of work equipment (Macbook/ Laptop, mouse, monitor, etc.).
Competitive salary package (Base salary and performance bonuses).
A creative and modern working environment.
15 days of annual leave.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-24 11:05:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Quận 9, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin User Growth Specialist - Mã tin đăng: 5287519. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
User growth tại tỉnh/thành