CÔNG TY CP PMAC
Mức lương
12 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Từ 1 đến 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION:

Participating on ERP, CRM, Website project, Marketing and Communication activities depending on ability
Interpreting,Translating Vietnamese – English. Translating other languages depending on abilities such as Korean, Chinese, Japanese, Cambodian,..is a plus
Collecting orders from customers and sales. Follow up orders internally as well as externally with customers. Weekly report about sales forecast to Planning Team. Input and follow on ERP system
Doing Sales admin activities: Quotations, contracts, meeting minutes, sales kits, preparing for Marketing and Sales activities like Promotions, Training, Fairs, Travelling,…
Making all sales, KPI reports. Analyse datas, making graphs or presentation under supervion of Sales & Marketing Manager

JOB REQUIREMENTS:

Reliable, hard- working, passioned, service- minded and having high responsibility. Ability
English communication. Having Korean, Chinese, Japanese or Cambodian additionally is a plus
Proficiency in using common MS Office, professional reports and modern communication tools
Preferably 6 months experienced in a professional working enviroment with high pressure, quality- and result oriented
College or higher

JOB BENEFITS:
Continuos Learning and Developing Environment:

Opportunity to learn, create networks and relationships with senior candidates and leading organizations in the industry, participate in seminars, sharings
Participate in trend analysis, learn analytical thinking from leaders, get suggestions and quickly deploy innovative, high- value solutions
Participate in skills training courses, branding, etc according to the training program of the enterprise
Many opportunities for Promotion in Career, development in the field of training, human resource development and other areas in the HR department depending on passion and ability
Get a chance to use modern recruitment tools, participate in the company’s system building stage, digital transformation, ERP and continuous development opportunities

Culture and Colleagues:

Young, Dynamic and Friendly working environment
Professional working characteristic, high intensity, punctuality
Supportive manager and Board of Directors

Salary and Benefits:

Fair, professional capacity assessment system, six – months’ s evaluation
Join the Company on Birthdays, Team building, Volunteering, Company Trip, Year End Party, monthly internal activities, ...
13th month salary bonus and the company&039;s remuneration and welfare policies
Many opportunities in Career’s Promotion
Health Insurance, Social Insurance, Private Insurance,..
Compatitive Salary

GENERAL INFORMATION/THÔNG TIN CÔNG TY:

Thời gian làm việc: Thứ 2 đến thứ 6 (từ 8h đến 17h30) và sáng thứ 7 (từ 8h đến 12h)
Địa chỉ công ty: Lầu 4, Tòa nhà HUTECH, đường D1, Khu Công Nghệ Cao, Phường Long Thạnh Mỹ, Quận 9, HCM

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-16 04:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4422579. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CP PMAC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Từ 1 đến 5 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây