101779 - (Trading Procedures cum) Admin Assistant - Equipment

RGF HR AGENT VIETNAM CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Details

Position: (Trading Procedures cum) Admin Assistant- Equipment

Job Code: 101779

Responsibility

- Manage delivery dates and payments
- Manage logistics between sales agents and logistics companies.
- Collaborate with the Japanese head office and accounting agency
- Accepts orders from customers and places orders with group companies.
- Provide support for customs declaration regarding the import of medical devices.
- Supports general affairs operations.
- Other GM secretarial duties, etc.
- Create documents, estimates, and invoices.

- Working location: Cau Giay District, Hanoi City

- Monthly Salary: 18,000,000~19,000,000VND

Yêu cầu công việc

Requirements

・Age: 24- 30 years old
・Have good knowledge of import process and understanding of back office operations
・Education: Bachelor&039;s Degree
・Gender: Any
・Experience: Have at least 1- 2 years of experience in importing or trading (prefer machinery)
・Language: English business level (good speaking)

・Have good knowledge of customs clearance for importing medical equipment
・Knowledgeable on Vietnamese tender laws, experiencing work with suppliers or distributors in sales support functions

・Can go to business trip
・Attention to detail.

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:16:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 101779 - (Trading Procedures cum) Admin Assistant - Equipment - Mã tin đăng: 4020222. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây