Admin and Commercial Assistant

CÔNG TY TNHH BOYDENS VIETNAM PART OF SWECO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Sale/Marketing & Branding support
· Manage and update company database and customer relationship management systems (CRM)
· Support Commercial manager in events organization
· Assist commercial manager in calculating bidding fees
· Assist in marketing, advertising promotional activities, and recruitment activities feed the social media channels of the company: Facebook, Linkedin, job site.
· Support the Commercial Manager in drafting, organizing, preparing documents, and designing proposals for fee proposals or bidding documents.
Office administrator/ translator cum receptionist
· Book flight tickets, hotels, taxi, and restaurants as required
· Scan, and photocopy documents as required
· Answer and direct incoming phone calls
· Purchase item, and services as required
· Other tasks as assigned by Commercial Manage & Back Office Manager
· Record all incoming and outgoing dispatches, documents and correspondences in logbooks. Archive dispatches in accordance with the process including hard copies and soft copies
· Translate documents
· Greet clients

Yêu cầu công việc

Requirements
· Fresh Graduated are welcomed and will be provided training
· Excellent communication in English, both written and oral
· Be able to work under pressure with tight deadlines sometimes
· Be able to work in a team and independently (proactively)
· Proficient in other design tools: Canvas, Photoshop, etc…
· Having a basic understanding of marketing, communication or social media is an advantage
· Excellent in using MS Office, especially Word and PowerPoint
· Have a strong aesthetic sense and the ability to judge what makes a document beautiful and meets the standard to send to clients.
· Detail oriented & highly organized
· Having experienced in an engineering design firm is preferable.
· Good at time management
We offer
· International working environment and European management style
· 5 working days per week (Mon to Fri) with flexible starting time (7AM- 9AM).
· Competitive salary according to personal experience and ability
· 15 days annual leave, 12 days sick leave, 15- 20 days child sick leave
· Training opportunities to develop your career
· International private hospitalization insurance with annual health check at Vinmec (VIP package)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:39:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin and Commercial Assistant - Mã tin đăng: 4062658. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BOYDENS VIETNAM PART OF SWECO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây