Admin Manager

YOUNGONE CORPORATION
Mức lương
30 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Sóc Trăng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose & Overview
• Ensuring the smooth functioning of administrative processes within the organization. They oversee various administrative functions, maintain efficient office operations, and support the overall business objectives, streamline administrative tasks, enhance productivity, and contribute to a positive work environment.
Principal Responsibilities
Key Major Activities
General Administration & Facility Management
• Develop and enforce Standard Operating Procedures (SOPs) for asset management, fire safety, document handling, and administrative tasks.
• Ensure workspace hygiene, landscaping, and office maintenance are up to company standards.
• Manage office facilities, utilities, cleaning services, security, and lease agreements.
• Oversee uniforms, working tools, and office supply allocation.
Vendor & Procurement Management
• Select, evaluate, and manage vendors and service providers for cost- effectiveness and quality.
• Monitor contracts, supplier agreements, and service compliance.
• Handle procurement activities, including negotiation, budgeting, and payment processing.
Security & Safety Management
• Ensure compliance with local safety and security regulations.
• Supervise security teams, guest entry, access control, and CCTV monitoring.
• Implement fire safety protocols, quarterly fire drills, and emergency response plans.
Transport & Driver Team Management
• Manage company vehicles, fuel usage, maintenance, and transportation logistics.
• Oversee driver assignments, travel arrangements, and shuttle bus services for employees.
Clinic & Employee Health Services
• Maintain first aid kits and coordinate health check- ups, vaccinations, and safety training.
• Oversee on- site medical clinic operations, ensuring basic healthcare, first aid, and emergency response.
Canteen & Kitchen Management
• Oversee catering services for workers and manage the company- owned kitchen for managers and guests.
• Address employee feedback and implement improvements in food services.
• Ensure food safety, hygiene compliance, meal quality, and contract management with catering vendors.
Office & Project Setup Management
• Manage workspace planning, signage, and new workstation setup
• Lead office renovation, relocation, and facility setup projects.
Front Office & Event Management
• Supervise reception, visitor handling, mail distribution, and customer service.
• Organize company events, meetings, and celebrations.
External Stakeholder Management
• Establish and maintain relationships with the Industrial Park Management Board and local authorities to ensure company operations comply with regulations and administrative procedures run smoothly.
• Manage the receipt and processing of incoming and outgoing official documents with government agencies.
• Represent the company in local conferences and events to strengthen connections and stay updated on relevant information.

Quyền lợi

13th Bonus,
12 days AL / Years

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-21 16:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/08/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Sóc Trăng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Manager - Mã tin đăng: 5185559. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

YOUNGONE CORPORATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây