Admin Officer

CÔNG TY AVANTI - GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibility:
General administrative:
- Implement items to open new stores.
- Manage tools and samples in warehouse in the office. Manage inventory of office supplies and equipment and order new supplies when necessary.
- Find space to rent new stores in Hanoi, Da Nang and HCM.
- In charge of office cleaning tasks when needed, and other tasks arising at the Director&039;s office and rented house.
- Regularly control and inventory the assets the department is monitoring (Offices, shops, warehouses).
- Arrange business travel for employees of departments, including transportation and accommodation.
- Carrying out the work of applying for foreign visas, temporary residence registration, etc. for BOD and Company employees.
- Allocate, retrieve and manage uniforms for employees.
- At the same time, it is also necessary to regularly monitor the status or replace equipment to ensure the company&039;s operations.
- Pay for business expenses, hotels and air tickets after departments go on business trips.
- Perform general administrative duties, including office supplies, equipment maintenance, and facilities management.
- Plan and maintain old or damaged equipment.
Carry out shopping tasks:
- Search, negotiate and establish contracts with suppliers, ensuring favorable terms and conditions. Find at least 3 quotations of 3 suppliers as required by the Accounting.
- Carry out purchases as requested by the Director.
- Support departments and shops in fulfilling their purchasing requests for tools, instruments or stationery.
- In charge of purchasing and repairing some tools and equipment (printers, laptops, computers, cameras...) for offices, stores, warehouses, as required by BOD.
- Prepare all necessary documents (quotation, invoice, etc.) to submit to Accounting.
- Coordinate purchased products to stores.
Manage correspondence and documents:
- In charge of translating documents at the request of the Director.
- Support photocopying all types of licenses for notarization.
- Ensure proper implementation and storage of documents (Contracts, License copies, etc.).
- Support Admin Team Leader in synthesizing documents when needing to apply for a license (food safety license).
- Monitor rental contracts for employees in Ho Tram, proactively renew when they expire.
- Organize and manage the storage system for important documents, records, department records and company confidential documents.

Yêu cầu công việc

Requirements and skills:

Degree in Human Resources/ Business administration or related field.
Good command of English.
At least 3- 5 years experience for similar position.
Excellent organizational skills and attention to detail.
Highly organized and detail oriented.
Strong analytical and problem- solving skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 15:15:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Officer - Mã tin đăng: 4582723. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY AVANTI - GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây