Admin & Receptionist

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibility
Overview
Admin & Receptionist is accountable for handling reception and administrative duties to efficiently support Manager Office Administration and employees in other Functional units.
Reception duties
+ Take messages when the person visitors approach for is not available
+ Provide Tea Break for meetings when required
+ Maintain booking schedule of meeting room in the company office
+ Greet visitors, help them navigate through office to meet/ contact the appropriate hosting employees
+ Answer incoming calls on the switchboard and distributing the calls accordingly and accurately
+ Handle all in & out courier/express delivery services to relevant departments
+ Support Manager Office Management to manage Grab, Taxi and car rental expenses etc.
+ Make administrative purchases including book flight tickets, flowers, and accommodation; coordinate the company vehicles for employee’s business trips
Payment and administration duties
+ Make payment, advance payment and other office expenses as assigned by Manager Office Management
+ Support Admin specialist to deliver

Yêu cầu công việc

Backgrouynd/ skill
+Associate’s degree or higher in Economics/ Business Administration, Archives- Records Management or related fields
+At least 1 year of experience in administration, customer service, secretary or similar roles
+ Proficient in MS Office and office management software
+ Experience in Reception, Events is an advantage
+ Knowledge on administrative and secretarial procedures, document processing software, records management, knowledge on templates and formats standardization
Specific job skills
+ Excellent organizational and time management skills
+ Multitasking with the ability to prioritize tasks.
+ Filing / document management skills (hard/soft copies)
+ Good understanding of office management procedures
Competencies
+ Communication and interpersonal skills
+ Flexibilityskills
+ Time management and work planning skills
+ Analyzing, processing information and decisions making skills
+ Teamwork skill
Mindsets & behaviors
+Optimistic, open- mind
+ Proactive and agile
+Builds relations
+ Integrity, Professional and Ownership (Core values)

Quyền lợi

- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
to employees

+ Perform other tasks as assigned by Manager Office Management

+ Provide assistance to BOD Office when required

Corporate seal and document management

+ Ensure 100% compliance without violating to procedures, policies of division/ department and Company.

+ File, monitor and extract in/out documents.

+ Participate fully 100% in training, internal sharing, communication programs and events organized by Company

+ Support Admin specialist to check and publish corporate seal on legal document in accordance with company regulation

Deliverables

+ Timely support in reception and administration task

+ Effectively manage and arrange meeting room booking

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:42:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin & Receptionist - Mã tin đăng: 4148547. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây