Admin Staff

CÔNG TY TNHH KINTETSU WORLD EXPRESS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Manage meeting rooms following the Company’s regulations.
- Handle the issuance, change, and cancellation of the company seal.
- In charge of vehicle dispatcher, managing and issuing gasoline and diesel tickets for company vehicles to ensure company vehicles are properly used and comply with law and company rules.
- Manage and monitor the company’s facilities, equipment, fixtures, security, ancillary items, etc. in use. Control of fixed assets of the Company, equipment maintenance and problems arising when there are failures.
- Handle procurement of fixtures, ancillary items, office consumables and retail goods.
- Keep important company legal documents and prepare documents for amendment or change if any. Keep all vendors’ contracts and contracts with customers.
- Others as assigned by superior.
- Handles business travel arrangements for employees (airfare, accommodation).
- Handle procurement, custody, and delivery of in- house ledger, slips
- Handle Work Permit jobs including but not limited to preparing documents for new, and renewal Work Permits, Visa, Resident Card, and some documents relevant; to record legal document licenses for Expat.
- Issue in- house announcements, internal memos, notices, and memorandums to ensure clear employee communication; prepare and control all company admin formats.
- In charge of receiving, sending, and handing incoming and outgoing documents, to couriers.

Yêu cầu công việc

► Education and Experience
- Detailed- oriented and service mindset.
- Bachelor’s degree in administrative management or equivalent.
- Experience in supporting cross- functional teams, and interacting effectively with all levels of the Company.
- 5+ years of related experience. Knowledge of KWE’s products and services is a plus.
► Required Skills/Abilities:
- Excellent communication.
- Ability to remain calm under pressure.
- Good documented computer skills.
- Customer Service skills.
- Intermediate English skills in communicating by speaking, writing, listening, and reading.
- Time management skills.
- Attention to detail.
- Planning skills.

Quyền lợi

- Working time: 8:00 – 17:35 Monday- Friday (Close Saturday & Sunday)
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.
- Annual Salary Increase: once per year
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Working Place: Bluesky Office, 01 Bach Dang, Ward 2, Tan Binh District, HCMC
- Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-17 09:00:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Staff - Mã tin đăng: 4068194. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: 51 Yên Thế, phường 2, quận Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây