Administration Assistant – Event Management

KHÁCH SẠN JW MARRIOTT HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, reservations, and answer inquiries from guests. Transmit information or documents using a computer, mail, or facsimile machine. Operate standard office equipment other than computers. Prepare letters, memos, and other documents using word processing, spreadsheet, database, or presentation software. Handle incoming and outgoing mail, including date stamping and distributing incoming mail. Create and maintain computer- and paper- based filing and organization systems for records, reports, documents, etc. Compile, copy, sort, and file records of office activities, business transactions, and other activities. Enter and locate work- related information using computers and/or point of sale systems.
Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu công việc

- Fair English | Good communication | Service mind
- Can start as soon as possible
- Hotel background is preferred
- Computer skills (Especially Office tools)

Quyền lợi

BENEFITS:
- Taxi for late night shift| Free motorbike & car parking
- Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
- Local and International training course
- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
- 02 months of probation with Full salary| Service charge| Social Insurance
- Annual health check
- Associate Appreciation Week | Take- care culture
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at
- Baby born gift | Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
- 05 working days | 02 day- off per week
- Attractive remuneration package & 13th month salary
- Duty meal & Uniform provided by hotel

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:19:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Assistant – Event Management - Mã tin đăng: 4123094. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 8 Đỗ Đức Dục, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây