Administrative Assistant to GM

GRAND K HOTEL SUITES HANOI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Should be able to boost the communication and relations between GM and all employees
- Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients, owning company
- Is the point of contact between the GM and HODs, managers, and other employees
representatives, suppliers, competitors, and other members of the local community
- Maintains the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Cooperates, coordinates, and communicates with Department Heads and other inter- departmental secretaries as appropriate
- Other duties and projects as assigned by the General Manager
- Manages GM&039;s working schedule, and arranges internal/external appointments for GM
- Respect the resort&039;s policies and procedures in terms of filing, contracting, billing, total guest satisfaction, and confidentiality.
- Attends meetings between GM with GD, external partners, and suppliers, HODs meetings
- Translates incoming letters, documents, and articles as requested
- Prepares and updates HOD Monthly working schedule and roster
- Represents the hotel in a positive manner on and off duty
- Reports directly to and communicates with the GM on all administrative matters
- Excom meetings as requested. Takes minutes and interprets in those meetings should there be a need
- Contributes to boosting cross- departmental working methods thanks to his/her relational skills, adaptability, and professionalism.
- Handles reservations as requested by GM
- Distributes memos, letters, and other information, etc.
- Is the point of contact for all departments in terms of administrative matters.
* Benifit
- Special discount for F&B services
- Birthday gifts and allowances on special events
- Other benefits according to Hotel’s policy
- Annual health check
- Summer outings and several team- building activities
- Uniform, duty meal, locker, and laundered uniform provided by the Hotel
- Competitive salary & full- service charge in the probationary period

Yêu cầu công việc

- Good planning, organizing, and customer relation skills
- Experience: 3 years of relevant work experience in the hospitality industry, preferably with an international brand
- Enthusiastic, proactive, creative and responsible
- Extensive knowledge of the hotel, its services, and facilities
- Have negotiation and problem- solving skills
- Fluent English, both spoken and written
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Qualifications: Diploma in Business, Hotel Management or Secretarial Study

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:46:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Assistant to GM - Mã tin đăng: 4154151. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GRAND K HOTEL SUITES HANOI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây