Administrative Coordinator

CÔNG TY ISIRIUS VINA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Communicate with staff to clarify any questions or issues related to document
- Thoroughly screen and check all documents to ensure accuracy, completeness, and compliance with internal standards, project requirements, and external regulations.
- Verify the accuracy and completeness of documents received, ensuring they meet company standards and regulatory requirements.
- Implement quality control measures to maintain document integrity and compliance.
- Ensure that all documents are fully reviewed, validated, and approved before being submitted to the BOD for final decision- making.
- Identify any discrepancies or issues that require correction and work with the relevant departments to resolve them.
- Act as the primary point of contact for all documents needing further review before being submitted to the General Manager.
- Ensure that deadlines are met and that all documents are processed promptly.
- Ensure that all relevant information is accurately compiled and presented to the General Manager in a clear and organized manner.
- Maintain a system for tracking documents submitted to the BOD, ensuring timely delivery and approval processes.
submission and review.
- Responsible for Planning, Coordinating, and Monitoring all Departments to meet requirements (with General Manager)
- Prepare regular reports on document control activities and status updates.
- Perform Other Tasks as may be Necessary to Facilitate the Work of the General Director & Manager.
- Analyze document management processes and recommend improvements.
- Assist the General Manager in prioritising and managing their workload by ensuring that only properly vetted documents reach their desk.

Yêu cầu công việc

● Bachelor&039;s degree in Business Administration, Management, or a related field.
● Graduating from an International University (English- speaking university) is highly
preferred.
● Fully fluent in English, both in communication and writing.
● Preferably holds an English certificate (with a minimum IELTS score of 7.5).
● 03- 05 years of working experience in screening documents in a bilingual environment
at least.
● Strong proof- reading skills and attention to detail.
● Exceptional organizational and time management skills with the ability to handle
● Strong ability to identify and correct errors and inconsistencies in documents.
● Prior experience in a document review or quality assurance role is preferred.
multiple tasks and deadlines.
● Experience in a corporate or professional setting where document accuracy and
compliance.
● Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Quyền lợi

● 1 Annual Leave day/ Month (After Probation)
● Probation Period: 2 Months
● Allowances: Diligence, Lunch, Commuting, etc.
● Social Insurance, Health Insurance, & Unemployment Insurance.
● 13th- Month Salary Bonus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-11 10:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrative Coordinator - Mã tin đăng: 4635189. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 1-9 nhân viên
Trụ sở: 1B, ĐƯỜNG SỐ 30, PHƯỜNG BÌNH AN, QUẬN 2, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây