Administrator, Retail

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Purpose of the Job
Reporting to Assistant Director, the Retail Administrator is responsible for assisting the Operation Manager to handle all the documents for self- operated stores, retail operations and assist AD all the related admin task, contracts and dealing with tenants. Make sure all the assigned tasks completed properly and on time.
Key Duties and Responsibilities

Ensures all company policies, and standard operating procedures are communicated to tenants and maintained and followed through in a consistent manner.
Coordinate with all related departments for required documents to support Retail Operations. (e.g. PR, PO, payments, stocks, etc.)
Assist AD all the contracts, addendums of leasing, franchising, and consignment.
Assist the AD and Assistant Manager to coordinate tenants move- in and move- out with staff, maintenance, and security.
Assist AD and Operation Manager to prepare weekly sales and customer relations reports by analyzing and categorizing sales information.
Encourage good relationships, promote team spirit.
Perform other job- related duties as assigned.
Make sure all the admin tasks and documents of Retail to be completed correctly and stored properly.
Ensures all Security, Health and Safety policies and procedures are adhered to in order to provide a safe and secure Retail environment for staff and customers.
Always remain well- mannered and well- groomed as per department and company standards.
Adhere to the company policies and procedures and comply with the Code of Conduct.

Yêu cầu công việc

Ability to operate Microsoft Windows and Microsoft Office.
Knowledgeable of the International and Local retail brands in Vietnam.
Minimum 1- 2 years’ experience as a Retail Supervisor.
Respond quickly to demands and thrive in a high- pressure work environment.
Well- know about required T&C of leasing/ franchising contracts.
Demonstrate effective verbal and written communication skills.
Ability to communicate in English to deal with tenants and internal staff from Asian and International countries.
University graduate or equivalent preferred.

Quyền lợi

Career Development Opportunity
Big- scale project in central Vietnam
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Professional and multicultural working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:56:47

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrator, Retail - Mã tin đăng: 4246915. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây