[AEON XUÂN THỦY] NHÂN VIÊN NHÂN SỰ - PHỤ TRÁCH TIỀN LƯƠNG VÀ PHÚC LỢI (HR OFFICER – C&B)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - VĂN PHÒNG HÀ NỘI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Payroll Management
– Process Payroll Parttime store.
– Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data of Fulltime and Parttime store
– Process, fix shiftplan error and check attendance data to summarize Roster of Fulltime and Parttime from SAP system.
PIT & Social insurance
– Register PIT code and PIT dependant for employees.
– Process claims for social insurance benefits of employees.
– Check PIT code for all employees.
– Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs and HI cards for new staffs
Labor Contract
– Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
– Make and check labor contract for new staff
– Make annex to labor contract, contract renewal, termination decision
Employee’s profile management
– Manage profile of employees
– Set up records and update personnel file for new employees.
Rules and Regulations
– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations
– Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.
Other duties
– Support other departments as necessary.
– Closing floor in charge.
– Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:
– University/College degree.
– Minimum 01 year of related experience in HR (C&B is a plus)
Preferred skills
– Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.
– Computer literate (Word, Excel, Powerpoint).
– Self- disciplined with ability to work independently.
– Good communication and problem- solving skill.
– Be able to work at shift & on Public holidays.
– Good command of English (verbal and written) is a plus.
– Customer- focused.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:33:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [AEON XUÂN THỦY] NHÂN VIÊN NHÂN SỰ - PHỤ TRÁCH TIỀN LƯƠNG VÀ PHÚC LỢI (HR OFFICER – C&B) - Mã tin đăng: 4050997. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - VĂN PHÒNG HÀ NỘI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây