Air Logistics Customer Care Specialist

KUEHNE + NAGEL CO., LTD VIETNAM
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Work hour: 8:00 – 17:00, from Monday to Friday, one Saturday morning per month
You will support customers by providing helpful information, answering queries, + responding to complaints and feedback. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.
• To collaborate with Finance + Revenue Care Center (RCC) to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
• To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes.
• To create, review + refine customer reports.
• To ensure delivery against all financial targets + strategic objectives.
• To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through daily interactions, regular care visits + pro-actively advising + consulting to ensure customer satisfaction.
• To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding leeway in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.
• To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
• To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with Field Sales and the Operational Care Center (OCC).

Yêu cầu công việc

Your skills and experience
• Good command of English (both verbal & written).
• Bachelor degree in International Business/Supply chain/Logistics (related educational background is acceptable).
• Good knowledge about international freight forwarding.
• Willing to learn and Having good communication skills
• Having 2 years working experience in Air Logistics Operation (Import/ Export).
• Customer orientation

Quyền lợi

Attractive salary + bonus

Additional Health Care

Annual leave / Company trip/ Training

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-17 05:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Air Logistics Customer Care Specialist - Mã tin đăng: 2976878. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

KUEHNE + NAGEL CO., LTD VIETNAM

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tầng 11, Vincom Center, 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Xuất nhập khẩu, Vận chuyển/Giao nhận, Thu Mua/Vật Tư/Cung Vận
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây