CÔNG TY TNHH AON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Aon Vietnam is currently recruiting an Aon Care Operations Leader- Health Solutions to join our team in Ho Chi Minh.
We&039;re hiring!
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
Aon is in the business of better decisions
Responsibilities:
• Act as the point of escalation for the Aon Client Relations Team on all Aon Care related deliverables;
• Monitor performance of insurer and TPA under Aon Care and ensure SLAs are being met, and mediate escalations between the insurers and Aon Care TPA;
• Facilitate in the launch of new initiatives / technology / products & services under the Aon Care program
• Collaborate effectively across departments and organization
• Alignment to departmental and organizational vision and goals, and embrace and execute organizational changes;
• Ensure service excellence of Aon Care deliverables by all parties to the arrangement (Aon, insurers and TPA);
• Constantly review and improve the work streams among Aon, insurers and Aon Care TPA to enhance the productivity and quality of service rendered to end users;
• Review SLAs and make recommendations for changes where necessary, with the aim of enhancing user experience;
• Act as the relationship contact between insurers and TPA under Aon Care;
• Govern service performance of the insurer and appointed TPA under Aon Care;

Yêu cầu công việc

Skills and experience that will lead to success.
• Self- disciplined and organised Strong interpersonal skills- effective communicator across organisational levels, self- awareness and emotional intelligence
• University graduates
• Strong skills in written and verbal communication, analytical, critical thinking and problem- solving skills required.
• Good skills on MS systems including Word, Excel, PowerPoint required
• Good customer relation skills

Quyền lợi

Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Aon Care
Paid Sick Leave
Well- being program
Khác

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-21 02:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4499335. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: P702, Tầng 7, Sailing Tower, 111A Pasteur, Q.1

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây