Assistant Brand Manager

CÔNG TY NABATI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

1. Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2. Scope of work:
Assist in the execution of marketing plans to deliver commercial targets.
Coordinate effectively with Sales and Operations departments to ensure OTIF delivery of operational tasks in alignment with marketing strategy of the assigned brand(s)
3. Key roles and responsibilities :
- Lead integrated marketing activity calendar ensuring consistency with communication strategy and AOP.
- Assist line manager to explore, develop & launch key innovations within strategic business agenda.
- Monitor and evaluate brand performance to recommend and execute appropriate ways to improve brand equity.
- Other tasks assigned by the line manager.
- Assist the Brand Manager in planning and executing marketing activities to build brand equity and meet business objectives as well as work with the team on assigned projects and tasks.
- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch&039;s success in Vietnam
- Ability to analyze consumer trends/research, market trends to define opportunity to develop idea/concept/strategy for brand activities, ATL & BTL.
* Benefit package:
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Net Salary: Your take- home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus
- 12 days of annual leave
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
- Supportive and employee- centric work environment.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
- Excellent English.
- Management skills.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Having experience in Brand Marketing is a plus.
- Microsoft Office proficiency.
- Good communication and negotiation, Management skills.
- At least 3 years’ experience in Marketing.
- Creative, mind- set.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 18:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Brand Manager - Mã tin đăng: 4603834. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 8A Phùng Khắc Khoan Quận 1 TP Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây