Assistant Brand Manager, ZaloPay

CÔNG TY CỔ PHẦN VNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Assist in several and lead a few of the strategy development, execution and measurement & evaluation (M&E) of variant- specific branding & marketing activities from ATL to BTL, which is assigned by Brand Manager
Lead end- to- end marketing campaign- identify potential segments , deep dive into triggers & barriers to develop campaign idea , lead the development of Go- To- Market to post- mortem analysis & learnings.
Work closely with media team to develop consolidated media plan and marketing assets utilization to drive monthly active users and optimize the budget on bi- weekly basis to ensure the target is met.
Responsible for effective utilisation of the marketing budget through highly creative consumer- centric programs that deliver robust measurement and efficiency (M&E) performance.
Be jointly responsible for protecting and developing ZaloPay’s brand equity. Support Brand Manager in being a brand custodian, assisting in the planning, execution and evaluation of various branding & marketing activities
Lead special projects including thematic branding campaign, rolling out/ experimenting with new products , drive user awareness & adoption rate of new features , and other special projects based on business needs.
Lead the marketing & campaign process optimisations to streamline the workflow and improve efficiency with cross- function including creative, campaign operations between stakeholders
Participate in consumer and market research activities, providing preliminary recommendations on consumer insights, brand health analysis, market review, etc. Conduct regular market visits to be constantly aware of ongoing and new activities in the market. Monitor competitive activities.

Yêu cầu công việc

Familiar with the entire marketing mix – you have a good knowledge of how and when to leverage different marketing channels from above- the- line and below- the- line communications for brand activation
Bachelor degree with Minimum 4 years of experience in Marketing , Brand Management , Strategic Planning, Creative Planning, Agency or related fields
Strong project management skills – has demonstrated an ability to land breakthrough initiatives from conceptualization to launch
Results- oriented and data- driven: Able to make data- informed decisions for a marketing plan. Proven track record of utilizing data in forming innovative and interesting ideas that are successfully operationalized into impactful marketing campaign execution
Resourceful and creative: Knack for identifying great marketing creative. You work well with creative people, knowing how they need to be briefed and managed in order to deliver the most impactful creative work
Relentlessly driven and seeks challenges: Willingness to drive growth and able to embrace and tackle challenges

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-26 00:31:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Brand Manager, ZaloPay - Mã tin đăng: 4216815. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, Ward 15, District 11

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây