Assistant Learning & Development Manager - Trợ lý quản lý đào tạo và phát triển

NOVOTEL PHU QUOC RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Primary Responsibilities
Training & Development
• Conduct annual training needs analysis and coordinate with department managers to help identify training opportunities for their team members
• Prepare and submit training reports
• Assist in the creation, implementation and facilitation of the Hotel Training Plan and budget that is aligned with the hotel’s goals and strategic plan
• Share responsibilities for the integration and orientation process of new hires
• Maintain an ongoing Training Calendar to ensure learning resources and opportunities are maximized
• Actively initiate relationships and partnerships with industry associations, external training companies and academic counsels related to the hospitality industry
• Develop and manage a central internal resource library of videos/books/magazines that can be utilized by all employees
• Update and maintain accurate records of training activities and participant information
• Initiate, coordinate, deliver and follow- up on all training activities within the hotel
• Assist with the implementation of new policies, procedures, and standards
Other Responsibilities
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

Yêu cầu công việc

Profile

Knowledge and Experience

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Bachelor’s Degree in Human Resources Management / Hotel Management
• Minimum 3 years of training/HR experience
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
Competencies
• A motivator & self- starter
• Results and service oriented with an eye for details
• A team player & builder
• Strong leadership, interpersonal and negotiation skills
• Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations
• Well- presented and professionally groomed at all times
• Excellent communication and customer contact skills

Quyền lợi

· Được tham gia các chương trình đào tạo tại học viện Accor để nâng cao chuyên môn
· Develop your talent through learning programs by Academy Accor
· Participate in activities: birthday party, year- end party, sports...
· Monthly service charge
· Thưởng phí dịch vụ hằng tháng
· Tham gia các hoạt động: sinh nhật, tiệc cuối năm, thể thao...
· Làm việc trong môi trường năng động
· Được hưởng ưu đãi khi sử dụng dịch vụ tại các khách sạn thuộc tập đoàn Accor
· Dynamic working environment
· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:07:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Learning & Development Manager - Trợ lý quản lý đào tạo và phát triển - Mã tin đăng: 4104487. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NOVOTEL PHU QUOC RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây