Assistant Manager - Facility Management

CÔNG TY TNHH MAERSK VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities:
Lead and implement preventive maintenance programs, risk assessment, and facility building maintenance program.
Facilities Management
Identify and implement energy saving initiatives through equipment operation and execution of energy saving projects.
Lead facility and admin team to provide optimal support to operations in facilities management, project and maintenance for maintaining a safe and neat workplace.
Responsible for the inspection to all facility associated equipment after routine maintenance.
Ensure vendor service team comply with safety requirements while delivering timely service in a cost- efficient manner.
Manage risk identification, communication and provide mitigation recommendations.
Drive to achieve departmental or facility performance goals.
· Maintain and enhance facility related equipment, M&E, housekeeping, cleaning, fire protection system, lifts, LT/HT.
· Ensure full compliance with the company&039;s Facility standards & audit findings.
Assist in managing, coaching, mentoring and developing all facilities personnel to achieve prescribed objectives.
· Any other duties as assigned by the superior from time to time.
End results
· Ensure proper functioning of facilities through ongoing inspection and maintenance
· Ensure compliance and hygiene workplace
· New projects golive per agreed schedule and standards
Working time: 5.5 days/week

Yêu cầu công việc

* Education:
- Bachelor Degree in in Facility Management/Engineering or equivalent
* Experience:
- Good English communication skills (written and verbal)
- Knowledgeable in 5S/7S, ISO, C- TPAT standards are highly preferred
- Able to work independently and meticulous
- Good MS Office skills particularly in Excel, Words and Power point
- From 5 years relevant experience at a Facility Management in logistics, services sector with at least 2 year experience at the same level.

Quyền lợi

Social Insurance, Health Insurance & Unemployment Insurance as Vietnam Law
Paid leaves: 15 annual leaves & 7 sick leaves
Annual salary review
Annual health check- up, private health insurance for employees & his/her dependents
13th month salary & bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:53:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Manager - Facility Management - Mã tin đăng: 4086205. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 54-56 Nguyễn Trãi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây