Assistant Manager freeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Develop networks of outsourcing sales partners and property agencies.
He/she will be responsible for developing strategic relationships, driving sales performance through third- party channels, ensuring alignment with company goals, and maintaining strong brand positioning in the market.
Job Description:
Partner & Stakeholder Management
Serve as the key point of contact, develop and maintain strong relationships with key external partners, including sales agencies and JV partners (sales side).
Collaborate with external stakeholders to align efforts and improve sales results.
Analyze the sales status / competitors and develop (maintain) sales strategy with relevant team members.
Support the senior manager to negotiate with external partners, ensuring the best possible terms and agreements that benefit the company, ensuring their alignment with the company&039;s goals and performance expectations.
Obtain the market information from the outside channels
(Future project) Recruit, onboard, and maintain a strong portfolio of outsourcing sales partners and agencies.
Training & Development for Sales Agents
Develop and implement training programs to improve the performance and sales skills of the agents.
Provide training and support for sales agents to ensure they fully understand the product, sales strategies, policies, and customer engagement tactics.
Support the sales agents in understanding and leveraging market research insights to better target potential customers.
Coordination
Collaborate with internal teams (Marketing, Design) to come up with sales ideas
Ensure agencies comply with company policies, ethical standards, and regulatory requirements.
Coordinate with internal departments (marketing, legal, finance,…) to support the smooth execution of partner activities and sales strategy development.
Job Requirement:
Bachelor’s degree in business administration, marketing, or related field.
Age : 28 ~ 33 years old
Minimum 3 years of experience in real estate sales or channel/partner management.
Knowledge and experience in working with external agencies or real estate developers.
Ability to work independently, manage multiple stakeholders, and thrive under pressure.
Willingness to learn and grow within the role
Key competencies: relationship management, result orientation, communication & presentation skills, problem- solving ability.
Ownership of assigned tasks, cooperative, flexible, keen to learn new areas
Proficiency in speaking and writing English
Will be based in Ha Noi, but business trips to other probince (0- 2 times per month)

Quyền lợi

Review annual fixed salary increase
Tokio Marine Insurance
12 annual leave days per year
Performance Bonus Twice/ year
Working hours: 8:00 ~ 17:00 (Mon- Fri)
Pay 100% full salary insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-01 13:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Manager freeC's Client - Mã tin đăng: 5303774. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây