Assistant Product Support Manager

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MỘT THÀNH VIÊN SHINHAN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Assistant Product Support Manager performs a wide range of duties including
some or all
f the following:
Establish product developing plan to launch new product, expanding strategic partner cooperation by co- work with PD’s planning/ Partnership alliance and relevant departments (25%)
· Define process, framework for operation process
· Execute and monitor new business performance
· Conduct market research to and enhance the product competitiveness, strive for chance to update product policy and process to match with market trend
· Develop and maintain process manual, guild line of product development
Manage system development request to launch new product/ business includes (25%)
· Defines and implements report and process to monitor product’s performance post- launching for enhancing and improvement as needed
· Conduct UAT process to ensure technical feasibility for launching
· Co- work with all departments to define business require development plan, operation process
· Monitor its performance and request for enhancement as needed
Manage the system setup and maintain operation of Sales Finance product (CD & Two wheelers loan) includes (25)
· Manage the commission and subvention payment with dealer
· Set up dealer & product mater data on SF product system
· Set up and manage promotion program for each dealer
Support sales team to review special Sales Special Request regarding to loan proposal and process to propose to Head of Product Division for final decision (15%)
Other tasks assigned by Head of division from time to time (10%)

Yêu cầu công việc

Qualification
· University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking or any related major
Work Experience
· At least 3+ years of experience in banking/finance sector and 1+ years experiences as project manager any field is preferable.
Knowledge
· System: loan management
· Referable experience in a product team/ credit operation
· Maintain operation of Sales Finance product, manage dealer, control product list & price
· How to research and keep up to date with market’s changing and technology that may impact product development
· Execute and monitor business performance
· Knowledge of Retail banking- Consumer finance: products, policies and processes
Skills
· Good problem’s solving abilities, able to troubleshoot issues and determine the cause of plan’s success or failure
· MS Office (Word, Excel, Access) and knowledge of CRM
· Ability collect data, establish facts and draw valid conclusions
· Has strong leadership abilities, Relationship building, Negotiation
· English – Advance
· Project Management, System operation
· Collaboration, Problem analysis, Presentation skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:28:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Product Support Manager - Mã tin đăng: 4041217. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 3, Becamex Tower, 230 Đại lộ Bình Dương, Phường Phú Hoà, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây