At Your Service Agent/Nhân viên tổng đài - Danang Marriott Resort & Spa, Non Nuoc Beach Villas

MARRIOTT DA NANG RESORT & SPA, NON NUOC BEACH VILLAS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Answer, record, log, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Operate telephone switchboard station. Process guest requests for wake- up calls, screening calls, do not disturb, call forwarding, conference calls, TDD relay calls, and non- registered guest calls. Advise guest of any messages received. Monitor busy or unanswered lines, check back with callers on hold to update status, and offer to take a message. Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly. Activate/deactivate guest room message lights as appropriate. Instruct guests on how to access the internet; transfer guests with problems to provider&039;s customer support line. Test communications equipment to ensure it works properly. Respond to special requests from guests with unique needs. Contact appropriate individual or department as necessary to resolve guest call, request, or problem. Follow up with guests to ensure their requests or problems have been met to their satisfaction. Dispatch bell staff or valet staff as needed.
Follow all company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Enter and locate information using computers and/or POS systems. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people- first culture. We are committed to non- discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.

Yêu cầu công việc

Experience at the same position
Fluent English communication
Experience in Hospitality is a plus

Quyền lợi

12 Annual Leave per Year
2 off day/ week
Learning and Development opportunities
Service charge

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 15:40:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin At Your Service Agent/Nhân viên tổng đài - Danang Marriott Resort & Spa, Non Nuoc Beach Villas - Mã tin đăng: 4400593. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên tổng đài

MARRIOTT DA NANG RESORT & SPA, NON NUOC BEACH VILLAS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Ca gãy
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây