Bellman (Nhân Viên Hành Lý)

FUSION ORIGINAL SAIGON CENTRE
Mức lương
5 - 8 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide general information to customers and guests in a good and helpful manner.
Acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Bell Man Desk.
Ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Front Office and Hotel uniform and clothing codes.
Ensure that the hotel have a comprehensive knowledge of town and what is happening within the city at all times, and to ensure that all guest enquiries are met with prompt, informative yet friendly solution.
Be responsible for the correct and accurate preparation of weather messages as required.
Be completely aware of the Fire and Emergency Procedures of the hotel in an emergency.
Ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
Be responsible for the ongoing communication of pertinent information using the log book provided to other shifts.
Be responsible for ensuring all deliveries to rooms, arrivals and departures are properly recorded on the Bell Man Control Sheet as required.
Identify ways of increasing the hotel’s overall profitability within the section.
Be responsible for the efficient logging of all cars in and out of car park on the Car Parking Control Sheet.
Be responsible and accountable for the correct, prompt and efficient handing and delivery of all guest messages and other items as required to guest rooms.
Assist and carry out other duties as required and directed.
Maintain and be aware of the importance of guest recognition.
Have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
Ensure that the ground floor lobby area, including, ashtrays are kept neat and clean at all times.
Be responsible for the timely and careful delivery and collection of guest luggage and belongings to and from guest rooms, cars and Reception.
Be responsible for providing a taxi service for the guests and visitors of the hotel.
Be responsible for the timely and efficient delivery of newspapers to guests as required, ensuring the highest standard of presentation at all times.
Be responsible for welcoming of gests and escorting them to their rooms where necessary, in a professional friendly and genuine manner.
Be responsible for adhering to the rules and regulations of the hotel, as set down in the Staff Handbook.
Ensure guest luggage and belongings are stored in a secure, methodical way at all times.
Ensure on a daily basis that are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP and return guests, and that you are aware of any special requests so that you can take immediate action.
Ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors.

Yêu cầu công việc

Giao tiếp tốt, có tổ chức và có động lực làm việc.
Ít nhất 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
Năng động, sáng tạo và tự chủ.

Quyền lợi

Thu nhập: mức lương cạnh tranh sẽ trao đổi trực tiếp qua phỏng vấn.
Phụ cấp ăn ca tại căng tin nhân viên
5 ngày làm việc 1 tuần, nghỉ 2 ngày 1 tuần.
Gửi xe máy miễn phí trong tòa nhà Saigon Centre/ Takashimaya shopping Mall.
Được đóng đầy đủ BHYT, BHXH đủ lương.
Làm việc 8h mỗi ngày bao gồm cả thời gian nghỉ giữa ca.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-03 09:15:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Bellman (Nhân Viên Hành Lý) - Mã tin đăng: 4462126. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FUSION ORIGINAL SAIGON CENTRE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây