BPO Customer Service Team Manager

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
40 - 50 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The primary responsibility of Team Manager is to monitor and enhance the goal of quality support by providing individual coaching feedback and one- on- ones that focus on improving customer satisfaction and communication skills.
• Manage readiness training by communicating policies & procedures to the team.
• Make and review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.
• Provide feedback & coaching to TLs, SMEs to improve service quality
• Motivate and boost team morale to achieve KPI targets.
• Handle escalations from TLs.
• Contingency Plan Implementation and Activation.
• Assure compliance of metrics & procedures on behalf of the team.
• Manage TLs, SMEs, Tech Engineers.
• Provide Improvement Action Plans, Feedback and reports to Microsoft.
• Monitor balance of workload and availability of the team.
• Acquire and update knowledge of Microsoft products, tools, associated working processes, support offerings, and licensing structure on an on- going basis.

Yêu cầu công việc

• Have at least 1- year experience in OM, Assistant Operations Manager or at least 2- year experience in Supervisor role in BPO, Contact center industry.
• Experience in managing the size at least from 50 employees.
• Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
• Excellent speaking and writing in English.
• Experience in managing performance targets desired.
• Strong determination for KPI achievement.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high- tech projects is a big plus.
• Demonstrated problem- solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
• Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
• Proved ability to do staffing and scheduling.

Quyền lợi

• Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
• Position promotion, salary increase once/year
• Insurances followed Vietnamese Labor Law.
• Monthly Salary (Basic + Allowances)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-18 02:35:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin BPO Customer Service Team Manager - Mã tin đăng: 4297143. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây