Brand Communication

CÔNG TY TNHH PHÚC GIANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Brand Ideation and Conceptualization:
- Evaluate and prioritize product concepts based on feasibility, market demand, and strategic alignment.
- Lead brainstorming sessions to generate innovative product ideas.
- Work closely with design and engineering teams to translate concepts into viable product prototypes.
Project Management:
- Oversee the entire product development lifecycle, from concept to production.
- Develop and maintain project timelines, ensuring timely delivery of products to market.
- Manage budgets and resources effectively to meet project goals.
Product Strategy and Planning:
- Collaborate with the execution team to define and align product development strategies with overall business objectives.
- Conduct market research to identify trends, customer needs, and competitive landscape.
- Learn and analyze documents (English, Vietnamese) on technology development trends for consumer audio and home audio products in Vietnamese and world markets.
- Develop a comprehensive product roadmap based on market insights and company goals.
Market Launch:
- Develop and execute go- to- market strategies for new product launches.
- Develop advertising & promotion plans, and creative briefs and guide creative direction to meet objectives for all advertising, promotion, and public- facing communications, including print, digital, and video assets.
- Manage content, specs, sales kit, and updates for customer and internal touch points, participating in events, documenting business processes, and providing additional sales support.
- Develop communication training materials about products.

Yêu cầu công việc

- Bachelor‘s degree in Marketing, Branding, Business or a related field.
- Documenting, reporting, and presentation skills, SQL or Power BI is an advantage.
- Strong research and data synthesis skills.
- Solid knowledge of e- commerce, and social media advertising.
- Experience working in the audio, electronics, and Cross Border Seller industries is advantageous.
- Minimum 3 years of experience in product development or brand & product marketing positions.

Quyền lợi

Khám sức khỏe định kỳ mỗi năm.
Ưu đãi 40%- 45% mua sản phẩm khi lên chính thức.
Chế độ nghỉ phép, lễ tết theo đúng quy định hiện hành.
Phụ cấp thâm niên sau 3 năm gắn bó.
Thưởng các ngày lễ, Tết, trung thu, sinh nhật,...+ lương tháng 13
Company Trip, Christmas Party, New Year Party,...
Được đóng BHXH, BHYT sau khi kí hợp đồng chính thức.
Du lịch: 1 năm/lần.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-09 17:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Communication - Mã tin đăng: 4704463. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 10 Trịnh Văn Cấn, Phường Cầu Ông Lãnh, Quận 1, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây