Brand Manager

CÔNG TY GOLDEN GATE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES:

Be in contact with other departments such as finance control, product development, operations and concept owners to ensure a strategic overview of the business and future market opportunities;
Have creativity and an ability to produce innovative and original ideas for strategic plans, branding activity proposals and accountable for budget management;
Be responsible for ensuring that the products and services that fall under their brand resonate with current and potential customers;
Coordinate internal resources (Marketing shared service: ABM, Marcom, Digital, Production, Design, CRM) and external agencies to make sure they’re respecting the brand purpose and guidelines throughout every executions and communication;
Assist Marketing Manager in other tasks upon assignment.
Developing strategies and managing marketing campaigns across print, broadcast and online platforms to ensure that products and services meet customers’ expectations and to build the credibility of brands;
Play a pivotal role within senior management teams when providing feedback, analysis and planning on key brand activities;
Be able to draw on the consumer research and monitor market trend. Therefore, having a grasp of the target market and also potential target markets is the key;

REQUIREMENTS:

Fluent English written and verbal communication is an advantage.
Have bachelor degree in Marketing, PR, ... or relevant majors;
Knowledge about marketing mix, media channels, PR and social marketing;
Experience of working with brands and in some instance of F&B /FMCG / chained operations marketing;
Have research and analysis skill: understand of consumer needs and behaviors, strong analytical ability;
Have time and project management skills, including the ability to work on multiple projects at the same time;
Interpersonal skill: strong communication and work cross- functional, be a team player and respected leader;
Have knowledge of MS Office and good presentation skill;
Have at least 05 years in Marketing field and 02 years at the Brand Manager position;
Management and coordination skill: strong attention to detail, think big, deliver strategic solutions and budget management;

BENEFITS:

Interesting activities.
Preferential policies for internal employees when using services under GGG brands;
Social insurance, Premium Healthcare, 24/24 Health Care Insurance;
KPI bonus, Attractive Yearly Bonus;
Working time: Monday- Friday (8:30- 17:30);

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:57:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4091003. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 315 Trường Chinh, Thanh Xuan, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây