Brand Manager (New Headcount)

CÔNG TY NABATI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2. Scope of work:
- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).
- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).
3. Key roles and responsibilities :
- Monitor and advises designated brands.
- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.
- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.
- Function as the information hub for designated brand(s).
- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.
- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.
- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).
- Define and helps facilitate master plans for designated brand.
Develops monthly and quarterly reports for management.
- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM
- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix
- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.
- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.
- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands
- Manage the day- to- day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross- functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.
- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.
* Benefit package:
- Net Salary: Your take- home pay after deductions.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Supportive and employee- centric work environment.
- 13th Month Salary & KPI Bonus- 12 days of annual leave
- Opportunities for professional development.

Yêu cầu công việc

Capabilities:

Excellent English, Microsoft Office proficiency.
Having experience in Brand Marketing is a plus.
Creative, mind- set, Management skills.
Willing to learn and adapt quickly to new environment.
Good communication and negotiation.
Ability to work under high pressure and meet deadline.
Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
At least 5 years’ experience in Marketing.
Bachelor’s degree.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 21:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager (New Headcount) - Mã tin đăng: 4888819. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 8A Phùng Khắc Khoan Quận 1 TP Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây