Call Center Monitoring Specialist

CÔNG TY TNHH MTV RESPONSIBILITY
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Gò Vấp, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Keep management informed on issues and problems;
Manage and distribute employees by tasks to meet target indicators;
Maintaining employee’s call records and updating databases;
Interact with related departments and teams, collect, analyze and transmit the necessary information;
Analyze planned and actual values ​​for incoming requests to the support line;
Other tasks as assigned by manager;
Improves quality of results by recommending changes;
Conduct regular reporting in spreadsheets;
Work with CC availability metrics (AWT, AHT, UTZ, OCC, SL and others);
Working hours: 8 AM- 5 PM (Mon- Sat)
Ensure adherence to policies for attendance, established procedures;
Ensure availability of customer service for all types of requests (calls, chats, letters, etc.);
Development of monitoring and logging systems;
Monitoring compliance with discipline;
Work in several CRM systems;

Yêu cầu công việc

Ready to work in multitasking mode;
Ability to distribute workload and tasks among team members;
Understand how to work and manage workload and incidents;
Ability to work with formulas, macros and pivot tables in Excel;
Have a stable Internet connection.
Know and understand contact center metrics and indicators;
Have experience in contact center monitoring (bank, telecom);

Quyền lợi

Personal health care insurance after 1 year working
13th month salary bonus at the end of the year after one year working time;
The company organizes general health check- ups for employees;
Monthly social insurance after the 2- month probationary period
International working environment.
There is an annual salary increase according to the company policy based on the company&039;s business results

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-07 14:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Monitoring Specialist - Mã tin đăng: 4874093. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV RESPONSIBILITY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây