Call Center Senior Officer

TOYOTA FINANCIAL SERVICES VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

– Handle Inbound calls by clarify customer’s question and provide solution to customer with good service.
– Work closely with Call Center Supervisor/AM to ensure effective and consistent communication with Call Center staffs.
– Ensure all customer requests are accurately completed, valid and saved on system.
– To undertake other tasks as and when assigned by Head of Dept/AM.
– Make outgoing calls to customers as assigned;
– Knowledge of the system, having participated in system projects
– Try to handle complaints via phone by clarifying issues, working with other Depts to come out solutions, raising unresolved problems;
– Promptly and accurately complete all related administration activities: update customer’s information, car insurance, report, and record... in accordance with relevant service standards.
– Reply to customer’s email, zalo where necessary.
– Responsible for evaluating the NPS score to measure customer’s feedback/surveys and find ways to improve process, knowledge, performance.
– Identify the knowledge and skills gaps of staffs and propose the appropriate training program.

Yêu cầu công việc

Qualifications / Experience / Knowledge:
– Preferred qualification in accounting, finance
– Good at English.
– Familiarity with Call Center software systems
– Effective oral communication and influencer
– 3 years’ experience in call center
Behaviors:
– Put Customer First
– Works Collaboratively
– Communicate Clearly and Openly.
– Results- driven

Quyền lợi

– Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
– Health care package; Gym package; Annual health check- up.
– Salary review based on work performance and company’s performance.
– Performance bonus, 13th- month salary.
– Working hours: 8:00 – 17:00 from Monday – Friday.
– Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
– Salary of probation: full 100%
– Working place: 67 Le Loi St., Ben Nghe Ward, Dist.1, HCMC.
– An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
– Yearly company trip; Year- End Party.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-12 22:05:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center Senior Officer - Mã tin đăng: 4412952. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Unit 04-05, 12th Floor, Saigon Centre Tower 2, No 67, Le Loi Street, Ben Nghe Ward, Dist 1, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây