Campaign Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN METUB VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Performance Analytics: Utilize analytics tools to track campaign performance, generate insights, and produce detailed reports for stakeholders. Use data- driven insights to refine and improve campaign strategies continuously.
Special projects and New Products development: to be assigned by the Head of Melive.
Campaign Execution: Coordinate cross- functional teams to plan and execute sales campaigns that meet or exceed targets. This includes defining campaign objectives, brand vs. creator planning, managing budgets, campaign preparation, and execution.
Paid Ads Management: Oversee the performance of paid advertising campaigns across various platforms, adjusting strategies as necessary to optimize spend and ROI.
Target Achievement: Take charge of meeting and exceeding GMV/Revenue targets through effective campaign management and strategic initiatives.
Collaboration: Work closely with the Creator Management team, Commercial team, and Operations team to ensure a cohesive approach to achieving sales targets. Facilitate smooth collaboration between all parties involved in sales campaigns.
Sales Planning and Performance Management: Develop and implement sales strategies for both campaign and baseline activities, ensuring alignment with company goals and market trends.

Yêu cầu công việc

A strong plus if you are used to or have been managing a monthly turn- over target of 10 billions VND or above.
Innovative and adaptive, with a keen eye for emerging trends in social commerce and digital marketing.
Excellent project/campaign management skills, with the ability to lead cross- functional teams and manage multiple campaigns simultaneously.
Proven experience in campaign management, sales, or a related field within the e- commerce or social commerce industry.
Strong analytical skills, with a proven ability to interpret data and insights to improve sales performance.
Good understanding of digital marketing strategies, including paid advertising and performance optimization.
Proactive problem- solving approach, anticipating potential challenges and devising effective solutions.
7+ years working experience with 4+ years of experience in sales performance and/or campaign management, ideally within the ecommerce and/or social commerce space.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 09:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Campaign Manager - Mã tin đăng: 4396113. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 8, Dream Plex, số 195 Điện Biên Phủ, Phường 15, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây