Category Manager BAT Vietnam

BAT VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Apply market research, consumer insights, and competitive intelligence to advise decision- making throughout the brand project lifecycle.
- Facilitate cross- functional meetings and discussions to address challenges and capitalize on opportunities for alignment and efficiency.
- Incorporate findings into campaign strategies, product development processes, and overall brand performance evaluation to drive continuous improvement and competitive advantage.
- Champion self- development and cultivate a deep understanding of brand strategies. Cultivate a culture of continuous learning through informative sharing and feedback sessions.
- Facilitate flawless communication and collaboration between Marketing deployment and various departments, ensuring cohesive execution of brand initiatives that align with interpersonal goals.
- Deploy new products, lead, monitor, and evaluate new products within the Brand House.
- Deploy Brand campaigns and evaluate with effective data/performance tracking.
- Handle brand house performance through supervising market info insight, Brand Health, Retail audits, and Sales data analysis, and propose an action plan.
- Actively participate in the origination, evaluation, and implementation of new, innovative ideas to drive brand growth and efficiency.
- Collaborate closely with other departments such as Sales, Product Development, and Supply Chain to ensure alignment and integration of brand projects with overall business strategies.

Yêu cầu công việc

- Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or any related field.
- Shown proficiency in project management and ability to coordinate with various departments and team members to deliver common objectives.
- Minimum 2–3 years experience in Category Management in a sizeable FMCG company (preferably an MNC).
- Proficient in English and Vietnamese with sophisticated communication & presentation skills.
- Experience in conducting market research and analysis to identify consumer trends, competitive landscape, and opportunities for product innovation and differentiation.
- Results- oriented mindset, with a focus on driving successful outcomes and achieving strategic objectives.
- Strong analytical skills, adept at demonstrating data to advise strategic decisions and optimize marketing initiatives.
- Good collaborator leadership skills, including efficiently communicating project goals and progress to cross- functional teams and senior management.

Quyền lợi

13th month salary

Medical Insurance (1 nhân viên + 2 người thân trực tiếp)

Annual leaves (17 ngày phép 1 năm)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 05:05:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Category Manager BAT Vietnam - Mã tin đăng: 4213789. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BAT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây