Center Service Manager

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Team and Performance Management
· Set clear, data- driven team goals aligned with student success and center performance targets.
· Monitor and enhance the Customer Experience (CX) team’s performance by ensuring adherence to WSE policies, and fostering a high- performance culture
· Ensure optimal Coach scheduling, attendance, and punctuality, maintaining high service levels.
· Enforce Standard Operating Procedures (SOPs) to ensure consistency, efficiency, and accountability.
· Identify and actively share and implement best practices across the Customer Experience (CX) management team to drive continuous improvement.
· Provide ongoing training and coaching to develop and retain a high- performing Coaching Team.
Student Progress Management and Internal Revenue Contribution
· Ensure effective communication of the referral and renewal promotional programs to the students.
· Ensure strict compliance to the student touch- points procedures by both the service team and the sales team
· Track student progress through data and reporting tools
· Foster a strong collaboration between the Service Team and Sales Team to achieve internal revenue targets through referrals and renewals.
Class Management
· Convey teaching skills / profile preferences to the centralized teaching management team
· Have coaches proactivity book student classes in alignment with good study habits and ensure class attendance while managing class efficiency
· Leverage data- insights to analyze student demand and availability trends to optimize monthly class schedules, balancing teaching costs with student needs.
· Partner with the Center Head of Sales to design monthly Social Club that reinforce learning outcomes and increase student interaction.
Events Planning and Coordination
· Oversee seamless event execution, in coordination with the Sales teams to drive high engagement and new student enrollment.
· Ensure the Coach team actively promotes and drive event attendance, engagement, and conversion of guests into students.
· Strategically plan center- level events at least one month in advance, following sales and marketing imperatives.
Study Environment and Service Quality Management
· Establish a clean and welcoming and student- centric environment that fosters motivation, engagement, and a sense of belonging, while enforcing center’s rules and regulations.
· Ensure high service quality standards by training the team in customer service best practices and adherence to WSE complaints management procedures.
· Regularly assess student feedback and implement improvements to enhance learning experience.

Yêu cầu công việc

Strong familiarity with company policies and procedures
Good knowledge of MS Office and Hubspot
Outstanding organizational and leadership skills
Proven experience as supervisor or in a leadership role
Highly skilled at customer service and WSE Teaching methodology
Excellent communication and interpersonal skills
Strong levels of integrity with a hard- work ethic
Able to work on a rotation schedule including weekends, mornings, evenings and overtime as needed
High level of emotional intelligence
Ability to train employees as needed

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-02 02:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/05/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Công nghệ cao
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Center Service Manager - Mã tin đăng: 5094077. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WALL STREET ENGLISH

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây