Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ TCG
Mức lương
7 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Ninh Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Taking customers’ orders and serve food and beverages
Taking payments by cash or card following the cash handling procedure
Go above and beyond all guest’s expectations to provide the highest level of customer care
Maintain the safety of guests and staff, reporting any irregularities
Prepare the necessary set up box for serving customers
Keep the dining areas clean and tidy, also checking the toilets (ensuring well stocked with toilet paper and hand soap and clean) and communicate any cleaning to the housekeeping team as necessary
Deliver efficient and friendly service to all guests
Follow the health and safety food guidelines and procedures
Organize and execute activities and special events in the bar
Communicate effectively with Assistant and General Manager
Carry out any other tasks as directed by team leader or management to enable the smooth operation of the hostel (for example taking guests to their rooms or bus departures)
Ensure dining area is setup, checking all furniture and reporting any issues to management
Promoting the sale of tours, bus services and rental services
Providing customer care around the various sections of the hostel including but not limited to the Sunset Bar, Noodle Bar and Reception
Provide information and help guests with any inquiries or concerns
Maintain the desired atmosphere in the hostel
Cooperate with the kitchen team to provide any assistance as necessary for basic food prep

Yêu cầu công việc

A high school diploma or equivalent;
Previous experience in hospitality, ideally in both restaurant and/or bar roles is highly regarded;
Good command in spoken and written English;
Enthusiastic and outgoing personality, with a genuine interest in meeting new people from diverse backgrounds;
Ability to give full attention to what other people are saying, actively look for ways to help people, and adjust actions concerning others&039; actions;
Ability to work efficiently in a fast- paced and dynamic environment;
Flexibility to work late nights, early mornings, weekends as needed
Strong communication skills with a passion for customer care;

Quyền lợi

Free meal during your shifts
Opportunity to join staff trip (inside Vietnam)
30% off food and drinks at our venues (staff only – not for friends and family)
Competitive Salary
Free meal during your shifts
50% off accommodation at our affiliated hostels
30% off food and drinks at our venues (staff only – not for friends and family)
Career and personal development opportunities
Possibility of staff accommodation if needed
Employee50% off accommodation at our affiliated hostels
Monthly, quarterly, and yearly bonus
Insurance as per work contract
Comprehensive training to help you succeed
An exciting and social work environment filled with travelers and cultural exchange
Employee referral bonuses (applies to 6 months and 12 months completed contract)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-23 21:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4669741. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ TCG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây