Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service )

SCANWELL LOGISTICS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What You Will Do
· Building and promoting the business offering to new and existing customers to ensure that current business is retained and growth is achieved.
· Building and promoting the business offering to new and existing customers to ensure that current business is retained and growth is achieved.
· Assist with the process of sales orders and distribution/delivery from our HCMC warehouse
· Assisting with quality queries
· Inform and assist customers with matters related to their order status, co- ordinate Customs documentation preparation with our service provider in Vietnam Bonded Warehouse
· Report writing (non- financial)
· Liaising with internal customer service, planning, sales and logistics teams to resolve customer needs and enquiries
· Assist with the process of sales orders and distribution/delivery from our HCMC warehouse
· Inform and assist customers with matters related to their order status, co- ordinate Customs documentation preparation with our service provider in Vietnam Bonded Warehouse
· Assisting customers by providing product information, ordering process information, catalogues and samples as required.
· Report writing (non- financial)
· Assisting with quality queries
· Assisting customers by providing product information, ordering process information, catalogues and samples as required.
· Liaising with internal customer service, planning, sales and logistics teams to resolve customer needs and enquiries

Yêu cầu công việc

What You Are Good At
· The ability to communicate and build relationships with customers
· Highly competent English written and verbal communication skills
· Having a experience in trading import- export
· Experience within a sales or customer service role is advantageous
· An analytical mind with the ability to prioritise tasks effectively
· Computer literate with SAP and Microsoft Office Skills
· A desire to take on more responsibilities and challenges as you develop within our team

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 17:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service ) - Mã tin đăng: 4790713. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Tòa nhà Pearl Plaza, 561A Điện Biên Phủ Phường 25 Quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây