Chăm Sóc Khách Hàng Mỹ Ca Đêm Kênh Call

SOFTEL SOLUTION
Mức lương
15 - 17 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

As an English Call Agent CSR, you will support customers through: Call Center- English Call Agent (on the phone call)

Hours of working: 8 hours shift Mon–Sat during customer service hours, Night Shift in Vietnam:
and 10 PM- 7 AM on Saturday.
Note: During Winter Time in the US (Daylight Saving Time- starts on the second Sunday in March and ends on the first Sunday in November), the time frame will be offset by 13 hours (UTC Timezone).
8 PM- 8 AM, Mon- Fri (it means you can start to work at 8:00 PM / 9:00 PM / 10:00 PM / 11:00 PM and then you will work for 8 working hours with 1 hour of break time).
Working Location: CSR’s Office Address: HTP Building, No. 434 Tran Khat Chan, Hai Ba Trung District, Hanoi.

More specifically, you will be responsible for the following tasks:

Only Support, No Sale.
Clerical and administrative support, training and reporting as required
Respond to customer inquiries; review responses; gather and research information; assemble and forward information; verify customer&039;s understanding of information and provide resolution
Assists with technical support questions, order status, port- in and port- out requests, network coverage inquiries and application questions; provides resolutions to complaints
Maintains a solid understanding of the current products and services being offered
Assists management with the company’s day- to- day carrier operations activities
Some other duties as required by the Senior Manager/Director.

Yêu cầu công việc

Good at English reading and writing.
Diploma / Bachelor’s degree in marketing, business, or a related field.
Softel still welcomes freshers, and you would be trained in the professional US policy program from the beginning.
Skilled Typist: 45+ wpm typing speed is a strong plus.

Quyền lợi

Attractive Salary:
000.000- 17.000.000đ/month (Full- time).
12 days of annual leave, insurance according to Vietnamese labor law, and participation in classy internal activities of the company.
Because the company is in the early stages of human resources development in Vietnam, CSR will have many opportunities for career advancement and salary review based on ability.
Opportunity to travel and on- site work in the US.
Working with major carriers in the US.
Project bonus and salary review according to the work quality.
100% of Customers are in the US, and the company environment uses and improves English extremely well.
The professional training programs at the beginning, are about soft skills in customer service, US telecommunications laws, welfare policies and work processes of the US Government.
Probation period: 2 months.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-11 02:00:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chăm Sóc Khách Hàng Mỹ Ca Đêm Kênh Call - Mã tin đăng: 3894587. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: D12 BT4 Khu Đô Thị Việt Hưng Long Biên Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
20
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây